divendres, 14 de febrer del 2020

La semaine avant les vacances

Salut!! Comment vous allez?
Je suis très fatiguée bien que cette semaine a été calme.

Le lundi, j’ai passé la journée au Lycée. Cette semaine, j’ai réalisé que je comprenais parfaitement ce qu’ils expliquent en cours, et ça m’a vraiment fait plaisir.
Le mardi j'ai fini les cours à 12h30, ce jour-là était l’anniversaire de Neus , alors mes amies et moi sommes allés parler au chef de cuisine pour demander si on pouvait réserver une table et nous asseoir tous ensemble , le chef nous a dit oui sans aucun problème, mais quand il était temps de manger , les allemands se sont assis sur notre emplacement , et je leurs ai dit que c’était réservé pour nous et ils sont restés assis alors le chef de cuisine a essayé de les faire changer de place mais les allemands ne sont pas partis et le chef de cuisine a dû nous trouver une table pour s’asseoir tous, d'ailleurs nous le remercions beaucoup. Plus tard le père de Jade est venu me chercher pour me ramener à la maison, où j’ai fait mes devoirs puis Jade est arrivée,et plus tard on a regardé les Princes de l’amour comme chaque jour.


Le mercredi, je suis allée manger chez Louise avec Paula et Inés,je croie que Louise pensait que j'etais folle parce que pour manger j’ai pris des morceaux de jambon, les ai tartiné avec du fromage et je les ai roulés pour les manger, alors elle m’a regardé avec un visage qui montrait qu'elle me trouvait étrange, mais ça ne fait rien parce qu’il était très bon et c’est le principal. Après avoir mangé, on a vu le film " Á tous les garçons que j’ai aimé 1", car ce même jour le deuxième est sortit, mais je voulais le voir avec Jade ce même soir, Après avoir vu le film, on est resté dans la salle toute l’après-midi, en parlant et la vérité c'était une après-midi très divertissante. Le soir, après avoir dîné, j’ai vu le film "Á tous les garçons que j’ai aimé 2" avec Jade, et j’ai beaucoup aimé. Le jeudi, je ne suis pas allée au Lycée car aucun de mes professeurs n'étais présents , donc j'ai dormi plus que d’habitude et après le déjeuner, j’ai appelé  à Paula G et une amie qui s’appelle Martina qui est à Mollet avec qui j'aime beaucoup parler de tout. J’ai vraiment aimé pouvoir appeler mon amie Martina parce qu’elle me manque énormément et pouvoir lui parler était très amusant, presque comme si nous étions ensemble, bien que j’ai été seule toute la journée je ne me suis pas ennuyée mais quand Jade est arrivée je suis devenue heureuse car j’aime beaucoup passer du temps avec elle.
Le vendredi après le dîner, on est allé patiner, et elle était ouverte, pas comme la première semaine. Ce qui m’étonne le plus, c’est que je ne suis pas tombé, mais je dois dire que je n’allais pas assez vite pour tomber, car je ne suis pas très forte .

          



Aquesta setmana per ser sincera no ha sigut gaire dinàmica, no hem fet res es pot dir, però no passa res perquè ara venen les vacances i seran genials.
El dilluns, vaig passar el dia a l’institut. Aquesta setmana m’he adonat que entenc plenament el que expliquen a classe i realment fa que estigui orgullosa de mi mateixa.
El dimarts vaig acabar les lliçons a les 12: 30h, aquell dia era l’aniversari de Neus, així que els meus amics i jo vam anar a parlar amb el xef de cuina per preguntar-li si podíem reservar taula i seure junts, el xef. va dir que sí sense cap problema, però a l’hora de menjar, els alemanys van seure al nostre lloc, i els vaig dir que estava reservat per a nosaltres i s’hi van asseure igualment, així que el xef va intentar fer-los canviar de lloc, però els alemanys no se’n van sortir i el xef ens va haver de trobar una taula per seure tots cosa que li agraïm molt. El pare de Jade em va recollir un cop vam acabar de dinar per emportar-me a casa, on vaig fer els deures fins que va arribar Jade, i més tard veiem els Prínceps de l'amor com cada dia. Dimecres, vaig anar a dinar a casa la Louise amb la Paula i la Inés ja que és la seva corresponent, crec que la Louise pensa que estic malament del cap perquè per dinar vaig agafar trossos de pernil i els vaig untar amb formatge i ella va mirar-me amb una cara que demostrava que em trobava estranya, però no passa res perquè estava bo i això és el més important. Després de menjar, vam veure la pel·lícula "A tots els nois de qui m’he enamorat1", ja que aquell mateix dia va sortir la segona, però anava veure-la amb la Jade aquella mateixa nit, després de veure la pel·lícula, vam estar a l'habitació tota la tarda parlant i la veritat era que va ser una tarda molt entretinguda. Al vespre, després de sopar, vaig veure la pel·lícula "A tots els nois que em van encantar 2" amb la Jade, i em va agradar molt. Dijous, no vaig anar al Lycée perquè cap dels meus professors estava present, així que vaig dormir més del que és habitual i després de dinar, vaig trucar a Paula G i una amiga que es diu Martina. que esta a Mollet amb qui puc parlar de tot. Va agradar-me molt poder trucar a la Martina perquè la trobo molt a faltar i poder parlar amb ella va ser molt divertit, gairebé com si estiguéssim juntes, tot i que estigués sola tot el dia , no vaig estar avorrida però quan la Jade va arribar vaig posar-me molt contenta ja que m'encanta passar temps amb ella.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada