dimecres, 19 de febrer del 2020

Le dimanche et lundi de vacances


Dimanche n’a pas été un jour très productif, Jade et moi nous sommes levés assez tard, à l’heure du déjeuner, puisque nous étions fatigués parce que le jour précédent nous sommes allés à Paris.Ce jour-là  nous avons juste déjeuné , j'ai mangé un bol de céréales au lait, la vérité est que c’était assez grand,Je pense qu’on va tous revenir avec des kilos en plus à Mollet puisque nous mangeons tous beaucoup ici.
Dimanche après-midi, on a regardé le film Harry Potter:la chambre des secrets , car quand j’ai dit à Jade que je n’avais pas vu un seul film de Harry Potter , elle m’a dit en rigolant que ça ne pouvait pas continuer comme ça. Honnêtement je n’avais jamais eu l’attention de voir Harry Potter, pour moi il n,était pas forcément nécéssaire de films de le voir, mais la vérité est que c’est assez bien, j’aime ça parce que c’est amusant et ça donne envie de savoir comment il se termine.Vers 20h, nous sommes allés chez Juliette, la correspondante de Paula C, car nous dormions chez elle.Chez Juliette, on a joué aux cartes, Jade et Juliette nous ont appris un jeu de cartes et à vrai dire , Paula et moi avons perdu chaques parties, donc j’ai vu qu’aucune des deux n’est très bonne aux cartes. Suite à ça Paula et moi leurs avons aussi montré un jeu de cartes auquel nous savions jouer. Quand nous étions toutes au lit, nous avons mit le film Spirit, mais je ne sais même pas comment le film a commencé car je me suis endormi super vite.
Le lundi, quand nous nous sommes levés, Paula et moi nous sommes préparées très vite mais Juliette et Jade ont été plus lentes parce qu’elles se lissaient les cheveux et se maquillaient .Une fois que nous étions toutes prêtes, le père de Juliette nous a emmené à Caen, où nous avons retrouvé d'autres correspondantes. On a toutes déjeunés ensemble dans un restaurant asiatique, j’avais déjà mangé de la nourriture chinoise avant, et la vérité c’est que j’aime beaucoup , alors j’ai adoré le poulet au curry et le riz que j’ai commandé. Après avoir mangé, nous sommes allées dans différents magasins de Caen, et on s'est toutes rendues au laser game. Nous devions faire deux parties mais l'animateur nous a offert une troisième. Nous avons fait deux équipes : les Françaises contre les Espagnoles, et les trois fois les françaises ont gagné, je pense que c’est parce qu’elles avaient déjà joué, car nous n'étions pas si mauvaises ,la première fois notre score était -1200 et celle des françaises 20400, il n’y a pas tant de différence.
Nous sommes rentrées à 20 heures, on aurait pu arriver plus tôt, mais Jade a voulu aller au mcdonalds pour manger un burger et on a loupé notre bus.

Au revoir!

                




El diumenge no va ser un dia molt productiu, la Jade i jo ens vam aixecar força tard, a l’hora de dinar, ja que estàvem cansades perquè el dia anterior havíem anat a París.Aquell dia no vam dinar, jo vaig menjar un bol de cereals amb llet, la veritat és que era força gran, crec que tots tornarem amb quilos de més a Mollet ja que tots mengem molt aquí.Diumenge a la tarda vam veure la pel·lícula “Harry Potter: The Chamber of Secrets”, perquè quan li vaig dir a la Jade que no havia vist una sola pel·lícula de Harry Potter, em va dir que no, això no podia continuar així.Sincerament, mai he tingut l’atenció de veure Harry Potter, per a mi no era necessari veure la saga d’aquestes pel·lícules, però la veritat és que és bastant bona, m’agrada perquè és divertit i fa que vulgueu saber com acaba, però no soc super fan.Al voltant de les 20 h, vam anar a casa la Juliette, la corresponent de la Paula C. Perquè ens quedàvem a dormir a casa seva. Vam estar bastanta estona jugant a cartes, la Jade i la Juliette ens van ensenyar un joc de cartes i a dir la veritat, Paula i jo vam perdre. cada partit, així que a cap de les dues se li donava gaire bé. Després la Paula i jo també els vam ensenyar un joc de cartes  al sabíem jugar. Quan estàvem tots al llit, vam posar la pel·lícula Spirit, però ni tan sols sé com va començar  perquè em vaig adormir molt ràpid.
El dilluns, quan ens vam aixecar, la Paula i jo ens vam preparar molt ràpidament, però la Juliette i la Jade van ser més lentes ja que van allisar-se els cabells i maquillar-se. Un cop estàvem totes preparades, el pare de Juliette ens va portar a Caen, on vam trovar-nos amb  altres corresponents.Vam dinar juntes a un restaurant asiàtic, jo ja havia menjat menjar xinès i la veritat és que m’agrada molt, així que em va encantar el pollastre amb curry i l’arròs que vaig demanar.Després de dinar, vam anar a les diferents botigues de Caen i més tard vam anar  al làser tag.En principi anàvem a fer dues partides, però l'amfitrió ens en va oferir una tercera i no la vam rebutjar. Vam fer dos equips: el franceses contra les catalanes, les franceses  van guanyar les tres partides, crec que és perquè ja havien jugat, perquè nosaltres no érem tan dolents, la primera vegada que el nostre marcador va ser -1200 i el d’elles 20400, no hi ha tanta diferència.
Vam arribar a casa a les 20 , però podriem haver arribat més dora si no fos perque a la meva estimada corresponent li venia de gust una hamburguessa del mcdonald's.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada