diumenge, 8 de març del 2020

De retour à la maison

Hier matin, Ines et moi, on s’est levés et on a déjeuné, et quand Louise et elle sont parties, j’ai pris une douche et Jade est allé au douche quand j’ai fini. A 11h30 nous sommes sortis de la maison avec les valises dans la voiture pour chercher Paula et Cleo car elles sont venus avec nous dans la voiture.
Nous quatre ,Paula C ,Emma et ses correspondantes , nous avons mangé au Mcdo et puis nous avons repris la voiture pour aller à l’aéroport.
Quand nous avons dû rentrer à l’aéroport et dire au revoir, c’était plutôt triste, même si je sais que je reverrai Jade, elle me manquera ces trois semaines, car il m’est devenu normal de passer tous les après-midi avec elle,et la vérité, c’est que la famille va me manquer aussi parce que je me suis super bien entendue avec eux et je vais toujours les remercier pour tout ce qu’ils ont fait pour moi.
Notre vol a été retardé une heure, pendant laquelle nous avons parlé de tout, parcourant l’aéroport , prenant des photos et mangeant (nous mangeons déjà autant que les français).Dans l’avion, je suis allé à côté d’Inés, je suis très heureux que ce soit elle car j’ai confiance en elle et elle et moi avons un peu peur quand l’avion vide et frappe,pendant le voyage, nous avons regardé friends et mangé, c'était assez amusant donc le voyage a passé très rapide.
Après avoir pris les valises, nous sommes sortis par la porte des arrivées, où nous avons vu nos parents.
Même si j’aurais aimé rester un peu plus longtemps en France, j’aime être de retour avec ma famille puis que j’ai beaucoup de choses à les reconter.


Ahir al matí, la  Inés i jo ens vam aixecar i vam esmorzar, i quan ella i Louise van marxar, vaig dutxar-me i Jade va anar a la dutxa quan jo vaig acabar. A les 11:30 sortíem de la casa amb les maletes al cotxe per anar a buscar la Paula i la Cleo ja que venien amb nosaltres al cotxe. Les quatre, Paula C, Emma i les seves corresponents, vam menjar a McDonald’s i després vam tornar al cotxe per anar a l’aeroport. Quan vam haver d’acomiadar-se, va ser més aviat trist, tot i que sé que tornaré a veure Jade, la trobaré molt a faltar aquestes tres setmanes, perquè m’he acostumat a estar cada tarda amb ella, parlar amb ella, o no parar però estar al seu costat i la veritat també trobaré a faltar la família perquè m’hi he portar molt bé amb ells i sempre els agrairé tot el que han fet per mi.
El nostre vol es va retardar una hora, durant la qual vam parlar de tot, passejar per l’aeroport, fer fotos i menjar (ja mengem tant com els francesos). A l’avió, vaig anar al costat de la Inés,va ser molt guai estar amb ella perquè confio en ella i tant ella com jo tenim una mica de por quan l’avió despeja i aterra, durant el viatge, vam mirar friends i vam menjar, va ser força divertit així que el viatge va passar molt ràpid.
Després d’agafar les maletes, vam sortir per la porta d’arribades, on vam veure els nostres pares.
Tot i que m’hagués agradat quedar-me una mica més a França, m’agrada tornar amb la meva família i tinc moltes coses per explicar-lis.









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada