dimecres, 4 de març del 2020

Le dernier week-end

Salut, tout le monde !
comment vous allez ?
C’était mon dernier week-end en Normandie, nous n’avons presque rien fait, mais ce n’était pas nécessaire pour s’amuser.

Samedi nous nous sommes levés à 3h30, si tôt le matin,parce que nous partions de Valmorel et pour ne pas avoir de bouchons sur la route, nous sommes partis à 4h.
Je ne suis pas sûre, mais je jurerais que nous n’avons pas eu de bouchons. Pendant le voyage, je n’ai rien fait d’autre que dormir la vérité, je me suis réveillé deux fois, une fois pour aller aux toilettes et l’autre parce que nous étions chez l’une des familles qui étaient venues skier et c'est là oú nous avons mangé, vous savez qu’on a mangé ? justement , sandwiches au jambon et au fromage avec du beurre il y avait aussi des chips et ce que tout le monde a fait ,sauf moi, était mettre les chips dans le sandwich. Pendant le temps que nous étions tous ensemble, je pense que nous étions seulement chacun avec son mobile, je suppose que c'était comme ça parce que nous étions tous très fatigués. Nous sommes rentrés tôt, et quand nous sommes arrivés, nous avons dû vider toute la voiture et défaire les valises. Le soir, on a mangé des tacos ou des ailes de poulet . Puis on a essayé de regarder un film, cependant on ne l’a pas fini parce qu’on était trop fatigués.
Le dimanche, je me suis levé tard, la première chose que j’ai faite a été de prendre une douche et prendre le petit déjeuner. Pendant la matinée, j’ai fait le blog parce que je ne l’avais pas mis à jour ces derniers jours et dans l’après-midi Paula C est venue à la maison. Nous avons passé l’après-midi à parler de tout ce que nous avions fait pendant les vacances car nous ne nous étions pas vus et d’autres choses , nous avons aussi fait le blog et nous avons beaucoup ri. Quand Paula est partie, Jade et moi avons fini le film d’Harry Potter et nous en avons commencé un autre , que nous n’avons pas fini puisque nous sommes allés dîner.
Ce jour-là, je ne me suis pas couché très tard, car le lendemain nous sommes retournés à l’école ( j’aurais préféré que ce ne soit pas le cas parce que je pense que nous sommes tous d’accord que nous sommes mieux au vacances)et si je ne dormais pas tôt, j’étais convaincue que quand le réveil sonnerait, je ne me lèverais pas.
           

Aquest cap de setmana a estat el meu darrer cap de setmana a Normandia, no hem fer gairebé res, però no ha estat necessari per passar-ho bé.
Dissabte ens vam aixecar a les 3:30 del perquè tornàvem a casa i per no trobar embussos a la carretera, vam sortir a les 4:00 am.

No estic segura, però juraria que no vam trobar trànsit. Durant el viatge, no vaig fer res més que dormir la veritat, em vaig despertar dues vegades, una vegada per anar al vàter i l’altra perquè estàvem amb una casa d’una de les famílies que havien vingut a esquiar i allà és on vam menjar, i sabeu que vam menjar? precisament, entrepans de pernil i formatge amb mantega també hi havia patates xips i el que tothom va fer, excepte jo, va ser posar-les dintre al sandvitx. Durant el temps que vam estar tots junts, crec que només estavem cadascú amb el seu mòbil, suposo que va ser així perquè estàvem molt cansats. Vam arribar a casa ben d’hora i quan vam arribar vam haver de buidar tot el cotxe i desfer les maletes. Al vespre, vam sopar “tacos” o aletes de pollastre. Després vam intentar veure una pel·lícula, però no la vam acabar perquè estàvem molt cansats.
Diumenge, em vaig despertar tard, i el primer que vaig fer va ser dutxar-me i esmorzar. Al matí vaig fer el blog perquè no l'havia actualitzat els darrers dies i a la tarda la Paula C va vindre a casa. Vam passar la tarda parlant de tot el que havíem fet durant les vacances perquè no ens havíem vist i de totes les coses en general, també vam fer el blog i vam riure molt. Quan la Paula va marxar, la Jade i jo vam acabar la pel·lícula de Harry Potter i en vam començar una altra, que no vam acabar ja que vam anar a sopar. Aquell dia, no vaig anar al llit gaire tard, perquè l’endemà tornàvem a l’escola i si no anava a  dormir dora, estava segura que quan sonés el despertador no em aixecaria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada