dimarts, 3 de març del 2020

Deux jours de repos


Le mardi, je ne suis pas allé skier, car j’avais besoin de repos, parce que j’avais vraiment mal partout.
Quand je me suis réveillé, je suis allé dans la cuisine et j’ai vu Monica et Isabelle deux des mères et Lisa une des adolescentes qui ne skiait pas non plus, car l’autre jour elle s’était blessé au genou et avait mal, on a déjeuné ensemble, et plus tard, quand on était prêtes, on est allés en ville parce que Lisa devait aller chez le médecin, et on en a profité pour faire les courses et se promener dans la ville. Quand on était en train de rentrer, on a trouvé Jade et Steph qui revenaient aussi au chalet parce qu’elles étaient fatiguée. Alors quand nous sommes rentrées on a prit l'apéro où il y avait des saucisses, du foie gras, des chips... et plus tard on a mangé un morceau de pain avec bacon, fromage, chorizo...(il y avait différentes choses),c’était comme une pizza, donc c'était très bon. Après avoir mangé j’ai appelé ma mère puisque je n’avais pas parlé avec elle depuis que je suis partie le 19 et elle était un peu en colère contre moi pour ça, donc je l’ai appelé et j'ai parlé avec elle, mon frère et mes grand-parents.
Il ne fallut pas longtemps avant que les autres reviennent, et quand tout le monde eut fini de goûter (en fait, ils n’ont jamais fini de goûter car il y a toujours quelque chose à manger), nous avons joué aux cartes et après le dîner, on a vu un film qu’ils m’ont dit être très connu en France, Les Tuches.Ils m’ont dit que c’était un film très amusant et très drôle,mais la vérité je ne pense pas que ce soit si amusant, pas mal mais pas de mes préférés,je suppose que je ne comprends pas l’humour français.
Le mercredi, quand on s’est levés pour aller skier, on a vu qu’il neigeait et qu’il y avait beaucoup de vent,certains sont allés skier,mais ils sont revenus avant de manger à cause de la neige, mais je n’y suis pas allé, je suis resté à la maison et Lisa a décidé de regarder un film, Ce film était vraiment très rare, au début nous pensions qu’il était normal, mais à mesure qu’il avançait, il devenait de plus en plus chelou .Nous avons mangé la même chose que le jour précédent, tous ensemble, mais avant de manger, il y avait du fromage, du jambon, du pain, des chips...C’est-à-dire que ce jour-là, nous avons beaucoup mangé, puisque l'après-midi nous avons mangé aussi,dans l’après-midi nous avons joué aux cartes, comme chaque après-midi et nous étions sur nos tels.
Ce jour-là était beaucoup plus reposant et j'etais prête à aller skier le jour suivant.

Je vais continuer à raconter tout ce que je fais, à bientôt!!


El dimarts, no vaig anar a esquiar perquè necessitava descansar, perquè tenia mal a tot arreu, llavors era molt més fàcil que hem fes mal de veritat i els pares van decidir que hem quedes al xalet. Quan em vaig despertar, vaig entrar a la cuina i vaig trobar-me a la Monica , a la Isabelle ,dues de les mares, i a la Lisa una de les adolescents que tampoc estava esquiant, perquè s’havia fet mal al genoll esquiar i li feia mal. , vam esmorzar juntes, i més tard, quan ja estàvem preparades, vam anar al poble perquè la Lisa havia d’anar al metge, i vam aprofitar per comprar i passejar pel poble. Quan estàvem de tornada a casa, vam trobar-nos amb la Jade i la Steph que també tornaven al xalet  perquè estaven cansades, així que vam tornar totes juntes i al arribar vam fer un aperitiu on hi havia embotits, foie gras, patates chips ... i per dinar vam menjar un tros de pa amb bacon, formatge, xoriço ...(coses diferents), era com una pizza, així que va agradar-me molt. Després de menjar vaig trucar a la meva mare ja que no havia parlat amb ella des que vaig marxar el dia 19 i estava una mica enfadada, així que la vaig trucar i vaig parlar amb ella , el meu germà i els meus avis. No van passar gaire temps abans que els altres tornessin i, quan tothom havia acabat de berenar (de fet, mai no van acabar de berenar perquè sempre hi ha alguna cosa per menjar), vam jugar a cartes i després de sopar, vam veure una pel·lícula que em van dir que era molt famosa a França, “Les Tuches”, també em van dir que era una pel·lícula molt divertida i graciosa, però la veritat no va ser tan divertida, no estava malament, però no era tan graciosa com hem van dir, o potser  no entenc l’humor francès.
El dimecres, quan ens vam aixecar per anar a esquiar, vam veure que nevava i hi havia molt de vent, alguns van anar a esquiar, però van tornar abans de menjar per culpa de la neu, però jo no vaig anar-hi, em vaig quedar a casa i amb la Lisa va decidir veure una pel·lícula, aquesta pel·lícula era realment molt rara, al principi vam pensar que era normal, però a mesura que avançava es va convertir en una pel·lícula super estranya que ni ella ni jo enteníem, vam menjar el mateix que el dia anterior, però aquest cop tots junts, això si abans de menjar, hi havia formatge, pernil, pa, embotit ...,aquell dia vam menjar molt, ja que a la tarda també vam menjar, a la tarda vam jugar a cartes, com cada tarda fins l’hora de sopar.

Aquells dos dies vaig descansar molt així que ja estava preparada per anar a esquiar l’endemà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada